never take friendship personal

Den här helgen har gjort mig förvirrad. Det händer inte bara enstaka saker, utan för mycket. Jag började bli jävligt lycklig för inte så länge sen. Jag kom bort från min depression. Men nu har allt rasat samman och jag är tillbaks på ruta ett igen. Vet inte hur jag ska tänka eller agera. Jag vet ingenjävlating.
Vad jag vet är att när andra mår dåligt, mår jag dåligt.

Snart är det onsdag och då vankas det BFMV. Då ska jag försöka få ut allt ont inom mig och fucka ut rejält. Därför älskar jag konserter, man känner sig renad efteråt.
Nu ska jag sova till Blind - Lifehouse som jag dedikerar till min emovän.
Jag älskar er. Vi ska klara det här. Utan er så skulle jag inte fortfarande vara vid liv.
/ Mona


Kommentarer
Postat av: N

BULLET IMORRRRRN!

2008-12-02 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0