döden är närmare än du tror

Idag har inte varit en normal onsdag. Jag var glad och många konstiga saker hände. Det är inte alltid jag är glad. Jag är emo ni vet.

Fast, nu är det så att jag just fått reda på att min farmor inte har länge kvar. Vilken minut som helst och hon fortsätter sin resa någon annanstans. Relationen mellan mig och henne var väldigt komplicerad. Jag vet inte hur jag ska reagera. För mycket händer på samma gång. This cheers for The Kill. Jag vill bara kolla rakt på en vägg och tänka på att ett tåg ska träffa mig snart.
Döden är fan en rolig grej. Man vet inte om man ska invänta den eller frukta den. Jag är jävligt rädd för döden, men är ändå redo. Tanken på att jag en dag kommer dö kan få mig att börja gråta. Jag kommer inte vara en del av framtiden, jag kommer inte hinna nå mina mål i livet. Men döden är en befrielse, man kommer bort från allt dåligt man får leva med just nu. Det är då jag kan längta.
Nej nu har jag en uppsats att skriva åt min mor, bra tajming. Tack djävulen för Corey Taylor och Jared Leto, de ända männen som förstår mig. R.I.P. Farmor i förskott <3
Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0