emo-jaget

Som alla förstått är Tanja den känslokalla och jag, Mona den känslomässiga. Det här kan bevisas med att jag håller på och kollar på massa bilder på alla minnen vi har haft med varandra. Helt sjukt att vi känt varandra i drygt ett år men ändå så betyder någon så mycket för mig. Tanja du må tycka att jag är emo och du vill säkert ringa o ba: VF SKRIVER DU ETT EMO INLÄGG IGEN FÖR?! Men vet du vad? Min hatkärlek för dig är oändlig och jag älskar att du är kallare än is.

Jättesöt bild på oss från en dräggig dag på Moshpit Open.


Kommentarer
Postat av: Lailai

Men såna här emo inlägg är helt ok med mig ;)

tihi. <3

2008-11-01 @ 23:22:41
Postat av: Iriis

Vad söta ni är! ^^

2008-11-06 @ 19:36:47
Postat av: Emma

Spenderade också en fin dag på Moshpit Open. Blöta tider!

2008-11-11 @ 08:23:22
URL: http://holdens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0