jag sprider emohet

Jag är kär och även mindre kär.
Jag har för lite skola och för mycket jobb.
Jag är född emo och kommer dö likaså.
Jag har inga mor/farföräldrar längre. Men kusiner som har bombaderat min säng och spelar tv-spel. Skoj.
Tanja har blivit lite emo (?). Hon har lagt upp en låt med Adept, visste inte att hon kunde sjunka till min nivå? Bra jobbat där. Ska nog ringa o störa henne nu.
Nu har jag fekke för mig själv, och det bjuder jag på genom att lägga upp två låtar som gör mig lite mer taggad, bortsett från BMTH dårå.


Kommentarer
Postat av: Tanja

btw, man kan lyssna på din musik utan att va emo!

2008-11-23 @ 23:27:59
Postat av: Heidi

emo

2008-11-25 @ 22:29:19
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0