alla dessa problem

Livet. Fyfan för livet.
Inget är rättvist längre, och alla ska ha sina jävla problem. Jag ska ha mina jävla problem.
Problem är inte lätta heller. Problem innebär orsak, konsekvens och åtgärd. Det lärde jag mig på samhällen förresten.
Det finns många slags problem, mitt största problem just nu är ju dessa jävla Metallica biljetter. Det har ni nog märkt. Jag och Lailai är inte glada alls, but if you do good things, good things happen to you. Så jag ska vara så jävla snäll nu, för då kommer jag kanske nu i veckan bli en Metallica biljett rikare men lite fattigare. Men det är fucking värt det. Det är också värt att jag missar Prison Break för att skriva detta onödiga inlägg.

Förresten om ni lär er något nytt varje dag så kommer ni bli framgångsrika, och glöm inte att äta upp era grönsaker!

XOXO / EMOna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0