BAAPARAAAAAAAA

Dark Heart - Brodel Daniel, sjukt bra låt av ett sjukt bra band som verkligen fastnar i huvudet
Kommer börja med musiktips i framtiden, håll utkik!




Jag börjar bli en tjej förresten.
På insidan kommer jag alltid vara pojkflicka däremot.
Bl.a. har jag bara hål i ett öra, hela min garderob kryllar av killkläder och jag älskar porr.. det tar vi upp i ett annat inlägg så ingen missuppfattar. Plus så tycker jag att man ska få rapa, spotta o fisa offentligt och när man vill. Och man ska kunna snacka om hur dålig man är i magen vid matbordet. Det är därför vi i TRION är bäst. Och hälsa gör man genom att ta på varandras tuttar. Det finns inget bättre än tuttar.
Alla ba shiiit är hon lebb eller, men det här tar vi också i ett annat inlägg.
Nu blev det rörigt också, fan.

Vi bara är mäniskliga.
Puss o knull, Monisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0