i'm not dead, yet

Mona är back on track. Sorry guys, men interneten har inte velat kompromissa med mig men vi har kommit överens att jag inte ska behöva gå igenom det här. Märker att vi har förlorat lite läsare men vi ska fannimej få tillbaks er, för bloggen ska bli bättre än någonsin.
Grattis till Tanja som har blivit konverterad medarbetare på donken. Ännu en idiot till klanen. Åk till rondellen och stressa henne lite.
Mig hittar ni på landet istället, Häggvik med andra ord. Glömmer jag att fråga om en dipsås så får ni den på köpet, ett jävla kap.
Grattis i efterskott till gudinnan Blondinbella också. Hon hade världens kalas igår på Café Opera, fast alla vet att mitt kalas kommer äga mer än hennes. Vi är på fucking Malmvägen, här är livet en fest liksom.

Imorgon vankas Disturbed och Shinedown, jag är sjuk och 158 cm. Tror jag kommer dö. RIP mig i förskott då.
Peace out, A-town, Down. Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0