matte

Tanja gillar matte och är talang i det.
Mona har inte varit på matten på evigheter och är en total fail på det.
Nu skulle Mona egentligen vara på lektion men istället sitter hon här och lyssnar på Bollnäs-Martin som är den bästa mannen på denna jord.
Mona inser nu att hon missade sin buss, för tredje gången. Mona inser också att hon har hål nu, Mona slipper alltså åka till skolan och är glad. Mona kommer på att hon har tråkgeografi och en dum föreläsning. Mona måste ut och röka nu. Puss.

Kommentarer
Postat av: NELLIE

jag suger också på matte, fick mitt första IG idag. lite ångesssst eller vad XD

2008-10-22 @ 16:49:30
Postat av: mona

jeeeevlar nellan får ig.. välkommen till verkligheten antar jag!

jag kommer däremot få ig i hela kursen, det är lite bittert det med

2008-10-22 @ 18:54:56
URL: http://maito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0