Mcmoney


Första dagen idag på nya jobbet, Mcdonalds. Är man desperat för jobb, så är man desperat för jobb...
Fick lära mig om TEAMWORK, gruppen är viktigast, samarbete! Man ska backa varandra som i en fotbollsmatch, men istället för att göra mål så försöker vi få kunderna nöjda. Så idag blev jag ny spelare för FCdonken.
Min laguniform är:
En rutig Mcskojrta
Silvriga Mcjeans
Ett superfierce Mcskärp
Ett par skateaktiga Mcskor.



Ingen höjdare till lön får man som spelare, men det är iaf bättre än ingenting. Som det är för tillfället, jag är totalt ruinerad. jävla Mona och Heidi som envisades med att födas nästan samtidigt. Pengarna ba försvann. Fast det kommer nog cashen från jobbet också göra, är inte precis känd för att vara bra på att spara.





Got money, and you know it
Take it out your pocket and show it
Then throw it like


Peace
Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0